El gobernador Gerardo Zamora dejó oficialmente inaugurado este lunes el nuevo edificio del Hospital Zonal de la ciudad de Pinto, obra que permite elevar notablemente el nivel de prestación a los pobladores del departamento Aguirre y gran parte del sur
Zamora inauguró el nuevo Hospital Zonal de la Ciudad de Pinto



